OOOgstfestival Get different formats: curl https://pretalx.surf.nl/ooogst-festival/schedule/\?format=table (default) curl https://pretalx.surf.nl/ooogst-festival/schedule/\?format=list 2025-01-23 | Plenaire zaal | Vogelryck | Bloemryck | Boomryck | Polderryck | Planten- en Bladerryck 09:00 --┌────────────────────┐--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ Opening  │ ├────────────────────┤ │ In gesprek over… │ │ │ ├────────────────────┤ 09:30 --│ Keynote: Peerfe… │--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ Renée Filius nl │ │ │ ├────────────────────┤ │ IguideME: beter… │ │ Erwin van V… nl │ 10:00 --├────────────────────┤--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ Mooie oogst, en… │ │ Paul Gobée … nl │ ├────────────────────┤ │ Korte break  │ │ │ 10:30 --└────────────────────┼────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┐ │ │ │ │ Geef een boost … │ │ │ Leef je in, Maak │ Pe(e)rfect  │ Pedagogame: Een  │ │ Kom vruchten  │ │ het tastbaar,  │ Vaardig:  │ serious game  │ Marjo de Gr… nl │ plukken van de  │ │ Probeer het uit  │ Samen(werken  │ over  │ │ Verpleegkunde  │ │ – een florerende │ aan) Online  │ pedagogische  ├────────────────────┤ oogst!  │ 11:00 -----------------------│ community bouwe… │ Vaardig(er) in … │ waarden en idea… ├────────────────────┤ │ │ │ │ │ Evaluatie van V… │ Marja Versantvo… │ │ Mark Jacobs  │ Ellen Rusman en… │ Carlos van Kan … │ │ │ │ nl │ nl │ nl │ Jitte Waage… nl │ nl │ └────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┤ ├────────────────────┘ └────────────────────┘ 11:30 --┌────────────────────┐--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ │ │ Lunch  │ │ │ │ │ │ │ 12:00 --│ │--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ 12:30 --└────────────────────┼────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┐ │ Open online tex… │ │ Welke vruchten … │ │ │ │ │ Kom erbij! De  │ │ OLAF:Innovatieve │ Een online  │ │ Kees van Ge… nl │ waarde van de  │ Linde Voore… nl │ E-learningtool  │ living lab: Hoe  │ │ │ nationale  │ │ voor Labrekenvaa │ kan ik dit  │ ├────────────────────┤ community  ├────────────────────┤ rdigheden  │ ontwikkelen en  │ 13:00 -----------------------│ Interactieve op… │ │ Inbedding van O… │ │ ‘levend’ houden? │ │ │ Michiel de Jong… │ │ Herman Popeijus  │ │ │ Timon Idema  nl │ │ Joost Groot… nl │ │ Gerlo Borghuis,… │ │ │ nl │ │ nl │ nl │ ┌────────────────────┼────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┘ │ Zaalwissel  │ 13:30 --└────────────────────┼────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┐--------------------┌────────────────────┐ │ Role of peer- f… │ De oogst van Sh… │ De Toekomstige … │ │ Anatomie leren … │ │ │ │ │ │ │ │ Maryam Asoo… nl │ Kirsten Nam… nl │ Esther van … nl │ │ Koen Vincke… nl │ │ │ │ │ │ │ └────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┘ └────────────────────┘ 14:00 --┌────────────────────┐--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ Korte break  │ │ │ ├────────────────────┤ │ Oogsten van Inz… │ │ Leontien va… nl │ 14:30 --├────────────────────┤--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ │ │ Keynote: Al die… │ │ │ │ Bas Haring  │ │ nl │ 15:00 --├────────────────────┤--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ Afsluiting  │ │ │ ├────────────────────┤ │ │ │ Borrel  │ 15:30 --│ │--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ 16:00 --└────────────────────┘---------------------------------------------------------------------------------------------------------