Versie 0.16 18 december 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
Versie 0.15 18 december 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
Versie 0.14 18 december 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
Versie 0.13 18 december 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
We hebben een nieuwe sessie: “Keynote Peerfeedback diepgaand leren in online onderwijs” by Renée Filius.
Versie 0.12 16 december 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
Versie 0.11 16 december 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
Versie 0.10 12 december 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
We hebben een nieuwe sessie: “Oogsten van Inzichten, Zaaien voor de Toekomst” by Leontien van Rossum.
Versie 0.9 12 december 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
Versie 0.8 12 december 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
We hebben wat sessies moeten verplaatsen, dus als je van plan was die te gaan zien, controleer de nieuwe tijden en locaties:
- “Leef je in, Maak het tastbaar, Probeer het uit – een florerende community bouwen met DORP” by Mark Jacobs (23 januari 2025 13:30, Paviljoen 2 cabaret → 23 januari 2025 11:30, Vogelryck)
- “De BlendBloem, inspiratiespel voor het ontwerpen van Blended onderwijs” by Judith Herrewijn (23 januari 2025 11:30, Vogelryck → 23 januari 2025 13:30, Paviljoen 2 cabaret)
Versie 0.7 11 december 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
We hebben nieuwe sessies!
- “Polder Perspectives XR” by Liselore Tissen
- “(Ochtend) Student Journey Puzzel: Ontwerp activerend onderwijs voor je studenten op een interactieve manier” by Rynell Offerman
- “De BlendBloem, inspiratiespel voor het ontwerpen van Blended onderwijs” by Judith Herrewijn
We hebben wat sessies moeten verplaatsen, dus als je van plan was die te gaan zien, controleer de nieuwe tijden en locaties:
- “Inbedding van Open Onderwijs in Internationale samenwerking: Lessons learned” by Joost Groot Kormelink (23 januari 2025 15:00 → 23 januari 2025 14:30)
- “Role of peer-feedback for improving language proficiency and medical professional skills” by Maryam Asoodar (23 januari 2025 12:00 → 23 januari 2025 14:30)
- “Leef je in, Maak het tastbaar, Probeer het uit – een florerende community bouwen met DORP” by Mark Jacobs (23 januari 2025 14:00 → 23 januari 2025 13:30)
- “Een online living lab: Hoe kan ik dit ontwikkelen en ‘levend’ houden?” by Gerlo Borghuis, Alex Bolding (23 januari 2025 14:00 → 23 januari 2025 13:30)
- “Pedagogame: Een serious game over pedagogische waarden en idealen” by Carlos van Kan (23 januari 2025 14:00 → 23 januari 2025 13:30)
- “OLAF:Innovatieve E-learningtool voor Labrekenvaardigheden” by Herman Popeijus (23 januari 2025 14:00 → 23 januari 2025 13:30)
- “Le-Do-Loop: een flexibele methode om hoogcognitieve leerdoelen te bereiken” by Cora Busstra (23 januari 2025 15:00 → 23 januari 2025 14:30)
- “Kom erbij! De waarde van de nationale community” by Michiel de Jong (23 januari 2025 14:00 → 23 januari 2025 13:30)
- “Anatomie leren met radiologische beelden door self-assessment en een visual Learning Analytics Dashboard” by Koen Vincken (23 januari 2025 11:30, Vogelryck → 23 januari 2025 14:30, Planten- en Bladerryck (cabaret))
- “IguideME: beter onderwijs, meer gemotiveerde studenten, sneller afstuderen” by Erwin van Vliet (23 januari 2025 10:30 → 23 januari 2025 10:45)
- “Open online textbook Environmental Toxicology” by Kees van Gestel (23 januari 2025 14:00 → 23 januari 2025 13:30)
- “Geef een boost aan je laboratoriumonderwijs met interactieve video’s en humor.” by Marjo de Graauw (23 januari 2025 11:30, Boomryck → 23 januari 2025 14:30, Paviljoen 1 cabaret)
- “Mooie oogst, en volgend jaar? Ervaringen en aanbevelingen van 10 jaar anatomie open leermaterialen projecten.” by O.P. (Paul) Gobée (23 januari 2025 10:45 → 23 januari 2025 11:00)
- “Welke vruchten kunnen we plukken na 5 jaar PleitVRij?” by Linde Voorend (23 januari 2025 12:00, Boomryck → 23 januari 2025 14:30, Paviljoen 2 cabaret)
- “Interactieve open tekstboeken: nieuwe methoden voor nieuwe en bestaande opleidingen” by Timon Idema (23 januari 2025 14:30 → 23 januari 2025 13:55)
Versie 0.6 11 december 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
Versie 0.5 9 december 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
We hebben nieuwe sessies!
- “De oogst van Sharestats” by Kirsten Namesnik-Silvester
- “OLAF:Innovatieve E-learningtool voor Labrekenvaardigheden” by Herman Popeijus
We hebben wat sessies moeten verplaatsen, dus als je van plan was die te gaan zien, controleer de nieuwe tijden en locaties:
- “Pedagogame: Een serious game over pedagogische waarden en idealen” by Carlos van Kan (23 januari 2025 14:30, Vogelryck → 23 januari 2025 14:00, Boomryck)
- “Interactieve open tekstboeken: nieuwe methoden voor nieuwe en bestaande opleidingen” by Timon Idema (23 januari 2025 12:00, Boomryck → 23 januari 2025 14:30, Vogelryck)
- “Welke vruchten kunnen we plukken na 5 jaar PleitVRij?” by Linde Voorend (23 januari 2025 14:30, Planten- en Bladerryck (cabaret) → 23 januari 2025 12:00, Boomryck)
- “Kom erbij! De waarde van de nationale community” by Michiel de Jong (23 januari 2025 14:30, Plenaire zaal → 23 januari 2025 14:00, Paviljoen 1 cabaret)
- “Le-Do-Loop: een flexibele methode om hoogcognitieve leerdoelen te bereiken” by Cora Busstra (Planten- en Bladerryck (cabaret) → Plenaire zaal)
- “Evaluatie van Virtual Reality als leeromgeving in Geesteswetenschappelijk onderwijs” by Jitte Waagen, Hugo Huurdeman (23 januari 2025 11:30, Vogelryck → 23 januari 2025 12:00, Plenaire zaal)
- “Role of peer-feedback for improving language proficiency and medical professional skills” by Maryam Asoodar (23 januari 2025 11:30, Bladerryck (NVT) → 23 januari 2025 12:00, Vogelryck)
- “IguideME: beter onderwijs, meer gemotiveerde studenten, sneller afstuderen” by Erwin van Vliet (23 januari 2025 10:45 → 23 januari 2025 10:30)
- “Pe(e)rfect Vaardig: Samen(werken aan) Online Vaardig(er) in Nederland!” by Ellen Rusman (Polderryck (Cabaret) → Paviljoen 1 cabaret)
- “Inbedding van Open Onderwijs in Internationale samenwerking: Lessons learned” by Joost Groot Kormelink (23 januari 2025 11:30 → 23 januari 2025 15:00)
- “Leef je in, Maak het tastbaar, Probeer het uit – een florerende community bouwen met DORP” by Mark Jacobs (23 januari 2025 14:30, Boomryck → 23 januari 2025 14:00, Paviljoen 2 cabaret)
- “Open online textbook Environmental Toxicology” by Kees van Gestel (23 januari 2025 12:00, Bladerryck (NVT) → 23 januari 2025 14:00, Vogelryck)
- “Anatomie leren met radiologische beelden door self-assessment en een visual Learning Analytics Dashboard” by Koen Vincken (23 januari 2025 12:00 → 23 januari 2025 11:30)
- “Een online living lab: Hoe kan ik dit ontwikkelen en ‘levend’ houden?” by Gerlo Borghuis, Alex Bolding (23 januari 2025 14:30, Bladerryck (NVT) → 23 januari 2025 14:00, Planten- en Bladerryck (cabaret))
- “Geef een boost aan je laboratoriumonderwijs met interactieve video’s en humor.” by Marjo de Graauw (Planten- en Bladerryck (cabaret) → Boomryck)
- “Kom vruchten plukken van de Verpleegkunde oogst!” by Robert Schuwer, Marja Versantvoort (Plenaire zaal → Planten- en Bladerryck (cabaret))
- “Mooie oogst, en volgend jaar? Ervaringen en aanbevelingen van 10 jaar anatomie open leermaterialen projecten.” by O.P. (Paul) Gobée (23 januari 2025 10:30 → 23 januari 2025 10:45)
Versie 0.4 3 december 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
Versie 0.3 27 november 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
We hebben helaas een sessie moeten afzeggen: “Scriptje, clipje, klaar?” by Avelien Haan NHL Stenden Hogeschool
Versie 0.2 19 november 2024
We hebben een nieuw schema gepubliceerd!
Versie 0.1 19 november 2024
We hebben onze eerste programma vrijgegeven!