OOOgstfestival Get different formats: curl https://pretalx.surf.nl/ooogst-festival/schedule/\?format=table (default) curl https://pretalx.surf.nl/ooogst-festival/schedule/\?format=list 2025-01-23 | Plenaire zaal | Vogelryck | Paviljoen 1 cabaret | Boomryck | Paviljoen 2 cabaret | Planten- en Bladerryck (cabaret) 09:00 --┌────────────────────┐--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ Opening  │ ├────────────────────┤ │ In gesprek over… │ │ │ ├────────────────────┤ 09:30 --│ Keynote Renée F… │--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ │ │ │ ├────────────────────┤ │ IguideME: beter… │ │ Erwin van V… nl │ 10:00 --├────────────────────┤--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ Mooie oogst, en… │ │ O.P. (Paul)… nl │ ├────────────────────┤ │ Korte break  │ │ │ 10:30 --├────────────────────┼────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┐ │ De oogst van Sh… │ │ │ │ │ │ │ │ Leef je in, Maak │ Pe(e)rfect  │ Polder  │ (Ochtend)  │ Kom vruchten  │ │ Kirsten Nam… nl │ het tastbaar,  │ Vaardig:  │ Perspectives XR  │ Student Journey  │ plukken van de  │ │ │ Probeer het uit  │ Samen(werken  │ │ Puzzel: Ontwerp  │ Verpleegkunde  │ └────────────────────┤ – een florerende │ aan) Online  │ Liselore Tissen  │ activerend  │ oogst!  │ 11:00 --┌────────────────────┤ community bouwe… │ Vaardig(er) in … │ │ onderwijs voor … │ │ │ Evaluatie van V… │ │ │ nl │ │ Marja Versantvo… │ │ │ Mark Jacobs  │ Ellen Rusman  │ │ Rynell Offerman  │ │ │ Jitte Waage… nl │ nl │ nl │ │ nl │ nl │ │ ├────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┘ └────────────────────┘ 11:30 --┌────────────────────┐--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ │ │ Lunch  │ │ │ │ │ │ │ 12:00 --│ │--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ 12:30 --├────────────────────┼────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┐ │ │ Open online tex… │ │ │ │ │ │ OLAF:Innovatieve │ │ Kom erbij! De  │ Pedagogame: Een  │ De BlendBloem,  │ Een online  │ │ E-learningtool  │ Kees van Ge… nl │ waarde van de  │ serious game  │ inspiratiespel  │ living lab: Hoe  │ │ voor Labrekenvaa │ │ nationale  │ over  │ voor het  │ kan ik dit  │ │ rdigheden  ├────────────────────┤ community  │ pedagogische  │ ontwerpen van  │ ontwikkelen en  │ 13:00 --│ │ Interactieve op… │ │ waarden en idea… │ Blended onderwi… │ ‘levend’ houden? │ │ Herman Popeijus  │ │ Michiel de Jong  │ │ │ │ │ │ Timon Idema  nl │ │ Carlos van Kan  │ Judith Herrewijn │ Gerlo Borghuis,… │ │ nl │ │ nl │ nl │ nl │ nl │ ├────────────────────┼────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┘ │ Zaalwissel  │ 13:30 --├────────────────────┼────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┐ │ Le-Do-Loop: een… │ Role of peer- f… │ Geef een boost … │ Inbedding van O… │ Welke vruchten … │ Anatomie leren … │ │ │ │ │ │ │ │ │ Cora Busstra nl │ Maryam Asoo… nl │ Marjo de Gr… nl │ Joost Groot… nl │ Linde Voore… nl │ Koen Vincken nl │ │ │ │ │ │ │ │ └────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┴────────────────────┘ 14:00 --┌────────────────────┐--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ Korte break  │ │ │ ├────────────────────┤ │ Lange termijn O… │ │ │ 14:30 --├────────────────────┤--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ │ │ Keynote Bas Har… │ │ │ │ │ │ │ 15:00 --├────────────────────┤--------------------------------------------------------------------------------------------------------- │ Afsluiting  │ │ │ └────────────────────┘