13-11-2024 –, Jazz 3
Hoe kan een holistische en programmatische benadering in het onderwijs studenten beter voorbereiden op de arbeidsmarkt? Ontdek hoe innovatiepartnerschap en co-creatie met Feedbackfruits bijdragen aan de ontwikkeling van een flexibel portfolio voor ontwikkelingsgericht onderwijs, geheel afgestemd op de behoeften van jouw instelling.
Tijdens deze sessie laten we zien hoe het innovatiepartnerschap verloopt en we nemen jullie mee in de ervaringen tot nu toe. Karin van Bakel (Inholland) en Rob Mulder (Inholland) delen de beleving rondom het portfolio bij de opleiding Business Innovation.
De sessie is als volgt opgebouwd:
• Ontwikkelingsgericht toetsen
• Keuze voor het FeedbackFruits-portfolio
• Praktijkvoorbeeld Rob Mulder – Business Innovation
• Doorontwikkeling
• Waar staan we nu
• Afsluiting: Q&A
Doel: Het doel van deze partnersessie is om de mogelijkheden van co-creatie te demonstreren en andere instellingen te inspireren op het gebied van ontwikkelingsgericht onderwijs of andere innovatieve samenwerkingen.
Doelgroep: geïnteresseerde instellingen die een platform zoeken voor een ontwikkelingsportfolio of geïnteresseerd zijn in ontwikkelingsgericht onderwijs. Bijv: leidinggevenden, leerontwerpers, docenten en studenten.
Gewenste resultaat: dat geïnteresseerde instellingen geïnformeerd worden over het “innovation as a service”-model van SURF en om meer informatie te krijgen van Hogeschool Inholland en FeedbackFruits over het innovatiepartnerschap. Dit zorgt voor transparantie en kennisdeling zodat deze innovatieve methodes ook kunnen worden toegepast bij andere instellingen.